komentarze
  • 1. Patricko
    • 2024-02-21 20:55:47
    • *.sferanet.pl

    Wystarczyło dać model Gran Turismo i nie byłoby problemu. To nie, dali suva jako Safety Car, w F1...

  • 2. Andrzej369
    • 2024-02-21 22:53:43
    • *.mt.pl

    @1 Przecież SUV to tylko samochód medyczny, problemem jest Vantage - sportowe coupe, które jest po prostu za słabe, ale papa stroll włożył kasę w astona więc marketing ma być...

  • 3. Patricko
    • 2024-02-22 04:54:42
    • *.sferanet.pl

    No tak, był tak wolny, że mi się z tym suvem pomieszało.

  • 4. dexter
    • 2024-02-22 11:39:57
    • *.c22.pool.telefonica.de

    Szczerze mowiac nie moge takiego narzekania zrozumiec, bo pojazd SC ma zupelnie inne zadania. Samochod bezpieczenstwa ma tak naprawde zapewnic bezpieczenstwo na torze wyscigowym, a nie byc tematem bezsensownych i troche dziecinnych dyskusji na temat predkosci maksymalnej. Wplyw predkosci samochodu bezpieczenstwa na osiagi kolejnych pojazdow tak czy owak jest drugorzedny, poniewaz wplyw jest taki sam na wszystkich uczestnikow, ktorzy jak zawsze sa odpowiedzialni za bezpieczna jazde w kazdych warunkach, stosownie do stanu swojego pojazdu i do warunkow panujacych na torze wyscigowym. Oczywiscie zaden drogowy samochod sportowy nie moze jechac tak szybko na torze, aby opony i hamulce pojazdu Formuly 1 nie ostygly zbyt mocno. Niemniej jednak takie narzekanie kierowcow wyscigowych jest oczywiscie PR-owa katastrofa dla marki Aston Martin.


  • 5. dexter
    • 2024-02-22 12:10:40
    • *.c22.pool.telefonica.de

    @Andrzej369

    Aston Martin Vantage to dobry, komfortowy samochod sportowy, ktory bije wiele samochodow w swojej kategorii jesli chodzi o sound. Vantage ma wbudowany rowniez silnik Mercedesa, ktory w dzisiejszych czasach juz jest zabytkiem. Moj kumpel jezdzi m.in. modelem Roadster z 2023 i mialem okazje sie tym autem przejechac. Musze powiedziec, ze bylem b. zaskoczony w pozytywnym tego slowa znaczeniu. Nawet bylismy w zeszlym roku na Nordschleife (Nürburgring) tym samochodem.

    A propos: silnik V12-Twinturbo, 5,2-litra, 700 KM - ten sam silnik, ktory jest w coupe. Klapy mozesz ustawic normalnie i w modusie race - auto brzmi brutalnie, szczegolnie z otwartym dachem. Skrzynia juz dobrze przelacza biegi na tylna os pod pelnym obciazeniem. Samochod wyglada elegancko i supersportowo z ta otwarta paszcza wieloryba oraz spoilerem i dyfuzorem z tylu. Dach mozna zamknac szybko i bezproblemowo do predkosci 55km/h. Jedna rzecz jest typowo brytyjska, poniewaz w Niemczech masz oczywiscie kierownice po lewej stronie, ale zeby otworzyc maske silnika, to musisz najpierw wyjsc z auta, obejsc auto i dopiero z prawej strony, tzn. od strony pasazera mozna otworzyc pokrywe silnika. W kazdym razie samochod b. elegancki o wysokiej jakosci wykonania. Moze kiedys sam skusze sie na Astona Martina, bo auto wpadlo mi w oko. Samochod osiaga okolo 310 km/h - tyle na temat predkosci maksymalnej ...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo