komentarze
  • 1. skidmarks
    • 2009-12-18 10:20:28
    • *.33.213.16

    Ciekawe co na to Kubica i jego menadżer. Z tego co tu czytam Mercedes byłby dla niego lepszym miejscem tyle że gdyby Merc go chciał :)

  • 2. walerus
    • 2009-12-18 10:21:33
    • *.klingspor.pl

    uważam, iż Berger to najlepszy możliwy szef zespołu z tych wolnych - co do Roberta to najlepiej do Merca - a jak nie to do zespołu co da lepszą perpektywę - musi sam ocenić - choć Sauber ze swoim bolidem i silnikiem ferrari które już testuje paliwożerność wygląda teraz ciekawiej niż renault z okrojoną o połowę kasą...

  • 3. jfc
    • 2009-12-18 10:30:16
    • *.78.158.22

    Renia owszem redukuje o połowę wydatki na F1, ale to dlatego że sprzedała zespół i to Gienia teraz dodaje drugą połowę. Zostaje 20-25% wydatków na zespół + wydatki na fabrykę silników - stąd zostaje połowa wydatków.
    Berger rzeczywiście byłby najlepszym szefem dla Renault:)
    O Mercu nie ma co gadać. Jak będą chcieli Roberta (a to wątpliwe) to Robert do nich pójdzie, jeśli nie to zostanie u Reni.

  • 4. AlMastar
    • 2009-12-18 10:38:04
    • *.cdma.centertel.pl

    gdzieś indziej piszą że budżet Reno razem z tą nową firmą zostanie zmniejszony o 40%. na początku też myślałem że to wydatki Reno spadną o połowę - wtedy OK, bo mają mniejszy udział to i wydatki mniejsze, ale jak to ma być wspólny budżet do już kibel i to straszny :/

  • 5. lechart
    • 2009-12-18 10:42:17
    • *.olsztyn.mm.pl

    Pojawiło się bardzo wiele niewiadomych dotyczących Renault. Nowy właściciel.....?, kierownictwo.... ?, konstrukcja samochodu..... ?, finansowanie ...?.......etc, etc......
    Robert jest bliżej, wie dużo więcej od nas. Mam nadzieję, że podejmie właściwe decyzje.....

  • 6. Gosu
    • 2009-12-18 10:48:15
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Teraz pole do popisu ma menago Roberta. Już miał iść na wczasy, a tu pełne ręce roboty :)

  • 7. ra_f1
    • 2009-12-18 11:43:18
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dość naturalny kandydat. Wolny, poza tym był kiedyś związany z Benettonem jako kierowca, gdzie przeszedł z Ferrari. Od początku wydawało mi się że Robercik wdepnął w łajno, ale zawsze mogło być gorzej patrz Toyota. Dziwnie się zapowiada ten sezon. Będzie odjechana technologicznie i budżetowo czołówka w postaci Ferrari i McLarena, do której być może jakoś uda się dokoptować Brawnowi, Red Bullowi i być może Mercedes. Reszta gdzieś tam z tyłu będzie się kotłować. No cóż będą potrójne duble, to też może być ciekawe ;)

  • 8. grzes12
    • 2009-12-18 11:52:13
    • *.146.29.60.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Jeśli plotki się potwierdzą , znaczy się że Lopez poważnie podchodzi do startu zespołu w F1 .... a to dobrze wróży na przyszłość
    Co do budżetu zespołu i planowanej redukcji kosztów o 40 % wobec sezonu 2009 , to chyba nie jest to nowość , gdyż budżet zespołu z ponad 300mln został zmniejszony do 220 mln jeszcze przed planowaną fuzją .... no ale niektóre portale robią z tego sensację ....
    Ja do tematu podchodzę spokojnie i czekam na dalsze szczegóły umowy , bo one będą kluczowe ..... co nie zmienia mojego podejścia do zespołu Renault które zachowuje się w ostatnim czasie jak 40o letnia(y) dziewica (prawiczek )......

  • 9. Mailand
    • 2009-12-18 15:57:33
    • *.adsl.inetia.pl

    "Brawnowi, Red Bullowi i być może Mercedes."
    Brawn---> Mercedes.

  • 10. jfc
    • 2009-12-18 16:15:45
    • *.78.158.22

    A ja myślę że to będzie sezon Redbulla tuź prxed McL, Ferrari za nimi Mercedes i Renault a potem cała reszta...

  • 11. conrad30
    • 2009-12-18 16:30:41
    • *.254.185.217

    YYYYYY a Berger nie jest czasem współwłaścicielem posiadającym 50% udziałów w Scuderia Toro Rosso?Albo przegapiłem jakiegoś newsa że się ich pozbył.Bo jeśli nie to...Nie wiem,nie wiem czy to dobry pomysł pod kątem naszego Roberta.(Żeby nie chachmęcił z Dietrichem na boczku)

  • 12. Konik_mekr
    • 2009-12-18 16:50:51
    • *.gorzow.mm.pl

    Pewnie stawka będzie tak samo wyrównana, jak w środku 2009, nie wierzę, aby tym razem ktoś znalazł taką lukę w przepisach, jak z dyfuzorami i odjechał. Były kierowca F1 to chyba dobry kandydat na szefa.

  • 13. leo_
    • 2009-12-18 16:54:25
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tą redukcją kasy o połowę , to ja inaczej rozumiem. Bo z tego co czytałem wynikało, że owszem, ale to KONCERN Renault będzie dawał o połowę mniej pieniędzy na rzecz Renault F1 team , a więc z tego zrozumialem, że drugą połowę da Lopez.

  • 14. elloco
    • 2009-12-18 17:26:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w marcu juz sie wszystkiego dowiecie a narazie do kolejek w marketach zapraszam trzeba wzrost gospodarczy podnosić

  • 15. szakal_No1
    • 2009-12-18 18:01:52
    • *.limes.com.pl

    11-YYYYYY a Berger nie jest czasem współwłaścicielem posiadającym 50%

    juz nie jest

  • 16. grzes12
    • 2009-12-18 18:08:06
    • *.146.29.60.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ale ta plotka jest już nieaktualna ....:/

  • 17. ra_f1
    • 2009-12-18 18:29:07
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Mailand masz oczywiście rację, miało Williams, a nie Brawn. Popierniczyło mi się ;)

  • 18. fullbzikaaa
    • 2009-12-19 06:33:57
    • *.chello.pl

    @8 grześ12 no właśnie. Tak jak sensacją w mediach jest totalna apokalipsa, bo w grudniu jest mróz, śnieg, drogi nie odśnieżone, pęknięte rury, nieodpalające samochody. No katastrofa!

  • 19. grzes12
    • 2009-12-19 08:58:00
    • *.147.67.103.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    18 fullbzik
    Dlatego właśnie przestałem oglądać jakiekolwiek fakty w polskiej telewizji , która zaczęła naśladować te w Rosji czy w Chinach ....

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo