komentarze
  • 43. Konik_mekr
    • 2010-02-12 21:27:58
    • *.gorzow.mm.pl

    Brzyyydalll... kanciaaasty brzyydall.. Kolory fajne, ale po co ten kant na pokrywie? I cały jakiś bez emocji...

  • 44. pjc
    • 2010-02-12 21:29:56
    • *.acn.waw.pl

    Powrót Lotusa stał się faktem.
    Dla mnie jest to wielkie wydarzenie.
    Nawet jeżeli zespół ten nie będzie notował przyzwoitych wyników.

  • 45. Fox_
    • 2010-02-12 21:33:41
    • *.chello.pl

    @36 Nie przesadzaj...każdy ma prawo widzieć swoje i się wypowiedzieć na ten temat, nie każdy musi w to wierzyć :)

  • 46. krzysiek000
    • 2010-02-12 21:34:30
    • *.ostrowmaz.mm.pl

    Nie zasłonili dyfuzora...

  • 47. f1fan23
    • 2010-02-12 21:37:05
    • *.greenbird.pl

    Fajny ten Lotus, brakowało mi trochę zielonego w stawce :) A tak poważnie to fajnie że nowe zespoły zaczynają/wracają do F1. Szkoda tylko że pewnie będą dość mocno w tyle.

    Ps. google -> "f1orl" liga F1 w opraciu o ctdp z nagrodami.

  • 48. Crousenn
    • 2010-02-12 21:41:14
    • *.bialystok.vectranet.pl

    jak dla Lotus bardzo fajnie się prezentuje. Jakoś tak najbardziej mi przypadł do gustu z nowych teamów, mimo, że jakichś wodotrysków w wyglądzie nie ma. Zobaczymy jak będzie na torze.
    I czekam z niecierpliwością na prezentację USF1.. O ile będzie miała miejsce.

  • 49. DJMariush
    • 2010-02-12 21:49:10
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Sorry za offtop ale w Składach 2010 można już wpisać Heidfelda jako testowego w Mercu. prawda?

  • 50. wayn76
    • 2010-02-12 22:06:23
    • *.sotn.cable.ntl.com

    bardzo duże wloty powietrza czyżby mieli problemy z chłodzeniem jednostki napędowej?

  • 51. rs2009
    • 2010-02-12 22:08:04
    • *.brutele.be

    kolorystyka ok ale reszta cos tak jakby hmm "transformers" he ale to tylko moje zdanie!

  • 52. dzeku7777
    • 2010-02-12 22:20:38
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Wygląda bardzo pięknie, dużo lepiej niż ze spy shota:) Ale czy będzie śmigał? Założe się i nawet chciałbym by był szybszy niż wszystkie zespoły debiutanckie. Jeśli dobrze zaczną to liczę na ich punkty w drugiej części sezonu, w końcu długi jest sezon i mają czas.

  • 53. Kojag
    • 2010-02-12 22:26:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dobrze, że do F1 zespoły wchodzą grupą, a nie pojedynczo. Gdyby wszedł jeden, to byłby zawsze, albo prawie zawsze ostatni, a w takim przypadku mamy więcej emocji, bo nowi walczą między sobą i z resztą stawki, a nie tylko z resztą stawki, która jest od nich zdecydowanie mocniejsza.
    Patrząc na Lotusa i Virgin widzimy dwa zupełnie inne podejścia. Jedno historyczne, drugie modernistyczne. Jest tak w każdymm aspekcie:
    - nazwa: Lotus(powrót do historycznego teamu); Virgin(nazwa odważna, nie każdy nazwałby team 'dziewicą')
    - malowanie: Lotus(klasyczne, spokojne i zarazem historyczne barwy) Virgin(odważne, wyzywające barwy i kształty 'malowideł' na bolidzie)
    - kierowcy: Lotus(dwaj sprawdzeni kierowcy) Virgin(debiutant i dosyć doświadczony Glock).
    Możnaby tak wymieniać wiele (ale mi się nie chce). I to jest w F1 piękne. Konforntacja zupełnie innych podejść, światów!

  • 54. frg1pl
    • 2010-02-12 22:30:00
    • *.rzeszow.mm.pl

    43. Nie mówi się kanciasty tylko stealth :)

  • 55. skylinedrag
    • 2010-02-12 22:40:27
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie się podoba, wygląda najlepiej. Męsko, na kantach jak za starych dobrych lat i oby równie w dobrym stylu jeździło. malowanie jak niegdyś na lotusach seven, ma klimat. Cudo

  • 56. Michi31
    • 2010-02-12 22:55:56
    • *.aster.pl

    Malowanie całkiem fajne ale aerodynamika trochę w tyle, przypomina mi bolidy z końca lat 90-tych.

  • 57. skylinedrag
    • 2010-02-12 23:01:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    56. Michi31, że wygląda bardziej kanciaty nie musi oznaczać tego, że ma gorsze Cx. Myślę, że kto jak kto, ale LOTUS nie zapomniał jak się buduje rasowe wyścigówki.
    Z debiutantów myślę, że będą najgroźniejszą bronią

  • 58. Oskaros1
    • 2010-02-12 23:14:16
    • *.108.44.141

    Zobaczymy co pokażą. To teraz przez najbliższy okres casu prezentacje mamy z głowy... Kiedy następne przentacje ???

  • 59. Tomo_F1
    • 2010-02-12 23:52:15
    • *.adsl.inetia.pl

    wybaczcie mi bo jestem niedoświadczony ale ma ktoś pojęcie co to jest w pokrywie silnika w miejscu gdzie powinna się zaczynać płetwa rekina, czy to wydech??

  • 60. przemstg
    • 2010-02-13 00:36:49
    • *.chello.pl

    Wiitam. Jeśli ktoś szuka roboty, są jeszcze miejsca w Camposie: www.camposmeta.com (kliknąć EMPLOYMENT). Szukają między innymi inżyniera wyścigowego. Może dla młodego Senny? Ja na razie mam robotę, ale jeśli ktoś szuka...pomyślałem, że może skorzysta. Powodzenia...Aha...CV ma maila wysyłać...bo mało czasu zostało do Bahrajnu...a wiadomo jak działa Poczta Polska.

  • 61. zakop
    • 2010-02-13 08:40:49
    • Blokada
    • *.xdsl.centertel.pl

    Nie jest to najładniejszy bolid, ale niech ruszy - to przekonamy się o jego wartości.

  • 62. figo7
    • 2010-02-13 09:46:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trochę według mnie cwaniakują mówiąc coś takiego ( jestem pewny, że zespół przekroczy oczekiwania, gdziekolwiek się udamy i cokolwiek zrobimy, unosząc się na fali wsparcia), trochę skromności Panowie chyba że mają bolid doskonały ale raczej w to wątpię ,

  • 63. fabian
    • 2010-02-13 09:55:36
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    OK! ciekawe na co będzie stać LOTUSA?

  • 64. skidmarks
    • 2010-02-13 10:00:27
    • *.254.156.8

    British Green . Mniam :P

  • 65. trupodzierzdzca
    • 2010-02-13 10:54:33
    • *.ip.netia.com.pl

    hm w stawce dużo nowych nosów, pod każdym rozbudowana szuflandia aero. Ikea na pierwszym zakręcie będzie losować klopsiki gratis.
    Po polsku: byle tkniesz cokolwiek czubkiem i tracisz szansę na walkę o dobrą pozycję.
    Nowi i nerwowi mają w tym roku ciężko

  • 66. Voight
    • 2010-02-13 11:09:42
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Zastanawia mnie czemu nie mogą wrócić do starych regulacji technicznych dotyczących aerodynamiki. Przynajmniej wygląd bolidów byłby bardziej przyjazny dla oczu. Bo obecnie F1 wygląda tandetnie i zacofanie, jak w 90 latach, w porównaniu chociażby do nowych futurystycznych projektów Dallary Loli i Swift Engineering dla Indy Car

  • 67. Michi31
    • 2010-02-13 12:01:11
    • *.aster.pl

    57. skylinedrag Oczywiście dopiero podczas wyścigów okaże się który jest lepszy i czy Lotusowska aerodynamika jest lepsza lub słabsza ale z drugiej dlaczego inne zespoły mają bardziej opływowe kształty? Poza tym Lotus to nie ten sam Lotus co kiedyś.

  • 68. Nadia
    • 2010-02-13 13:41:59
    • *.proton.net.pl

    O nie, co za brzydactwo, kojarzy mi się... A zresztą nie, nie chcecie wiedzieć jak mi się kojarzy. Co prawda Renault i tak nie pobił, ale drugie miejsce ma zapewnione. Zgadzam się z komentarzami, że jest kanciasty, bo jest cholernie kanciasty. Porównując z takim Ferrari chociażby, to... Ciekawa jestem co CM i USF1 wymyślą, w sumie prezentacji jako takowej nie ma, czyli pewnie dopiero podczas wyścigów się dowiemy co i jak.

  • 69. krz08
    • 2010-02-13 14:58:20
    • *.xdsl.centertel.pl

    kolor fajny ale wygląd taki sobie

  • 70. picor
    • 2010-02-13 15:03:51
    • *.multimo.pl

    Wygląda jak był by starszy od pokazanych wcześniej bolidów o jakiś 20 lat

  • 71. fabian
    • 2010-02-13 23:52:46
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Toto na fotkach to wojskowa ciężarówka :)

  • 72. Grellenort
    • 2010-02-16 15:20:18
    • *.satfilm.net.pl

    46. krzysiek000 po co mieli zasłaniać dyfuzor kiedy wszystkie teamy z czołówki już odsłoniły karty...

    Czekam na wyniki tego bolidu i liczę na dobre osiągi.

  • 73. szynszyn
    • 2010-11-05 23:14:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    43. Konik_mekr w f1 jeden nie chodzi o wyglad tylko o walczenie najlepiej o zwyciestwo!!!!!!Jak chcesz sobie poogladac cos ladnego to idz na wybieg!!!!!!!!!! tam moze znajdziesz cos ladnego!!!!!!!!!!!! hahaha!!!!!!!


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo